customer service remote θεσεις εργασιας: Όσα πρέπει να γνωρίζεις
Αν ψάχνεις για μια remote εργασία στο customer service, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις. Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσω ποια είναι τα προσόντα για αυτές τις θέσεις και κάποια παραδείγματα παρόμοιων θέσεων στο κλάδο για να τα ψάξεις περισσότερο και να βρεις αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα!
Τι είναι η customer service remote εργασία;
Όπως υποδηλώνει και το όνομα, η remote εργασία στο customer service σημαίνει ότι μπορείς να εκτελείς την εργασία σου από οπουδήποτε στον κόσμο. Δεν χρειάζεται να είσαι κολλημένος/η σε ένα γραφείο μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας ή της εβδομάδας.
Διάβασε περισσότερα: 21 + 1 ιδέες για remote εργασία
Αντίθετα, μπορείς να εργάζεσαι όποτε σε βολεύει καλύτερα. Και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξενυχτήσεις και να παλέψεις με το jet lag, ας είναι!
Αυτός είναι ένας νέος τρόπος εργασίας που μόλις πρόσφατα έγινε πολύ δημοφιλής με την τεχνολογία όπως την ξέρουμε σήμερα. Αλλά αν είσαι έτοιμος/η να κάνεις αυτό το άλμα προς την remote απασχόληση, να μερικά πράγματα που πρέπει να έχεις κατά νου παρακάτω.
Ποια είναι τα qualifications για αυτή τη δουλειά;
- Απαιτείται απολυτήριο λυκείου και φυσικά προτιμότερα πανεπιστημίου.
- Δεν απαιτείται κάποιο συγκεκριμένο πτυχίο, αλλά τα communications είναι τα προτιμότερα.
- Θα χρειαστείς βασικές δεξιότητες χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή, όπως δακτυλογράφηση, χρήση του internet και αποστολή email σε πελάτες.
Τα ακόλουθα δεν είναι απαραίτητα, αλλά σίγουρα θα βοηθήσουν:
Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών ή στις λιανικές πωλήσεις (ιδίως σε σχέση με την τεχνολογία). Αυτό θα μπορούσε να προέρχεται από προηγούμενη εργασία ή εθελοντική θέση που είχες, αλλά είναι σημαντικό να έχεις εμπειρία στην επικοινωνία με τους ανθρώπους και στην επίλυση των προβλημάτων τους από κοντά ή μέσω τηλεφώνου και όχι απλώς να γράφεις emails μπρος-πίσω όλη μέρα!
Διάβασε περισσότερα: Digital Nomad Skills: Τι χρειάζεσαι πριν ξεκινήσεις τη νομιαδική ζωή
Ο καλύτερος τρόπος για να εισέλθει κάποιος νέος σε αυτόν τον τομέα είναι να παρακολουθήσει κάποια μαθήματα σχετικά με τα τεχνολογικά προϊόντα πριν ξεκινήσει να εργάζεται σε μια από αυτές τις δουλειές και επίσης να έχει αρκετή υπομονή αλλά και επιμονή!!
Get to know τη τεχνολογία
Για να εργαστείς remotely, είναι άκρως απαραίτητο να γνωρίζεις πώς να χρησιμοποιείς την τεχνολογία που θα σε βοηθήσει να κάνεις τη δουλειά σου. Σίγουρα, πολλές εταιρείες προσφέρουν on-boardings και εκπαιδεύσεις αλλά καλύτερα είναι να κατέχεις τα βασικότερα από πριν! Υπάρχουν πολλές επιλογές εκεί έξω και δεν λειτουργούν όλες με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ακολουθούν αυτά που θεωρώ σημαντικά:
- Συνομιλία μέσω βίντεο
- Κοινή χρήση οθόνης ή καταγραφή οθόνης
- Αποστολή αρχείων διάφορων format μέσω texts αλλά και μέσω emails
Διάβασε περισσότερα: 5 εργαλεία remote working για παραγωγικότητα το 2022
Χρησιμοποίησε τη φωνή σου
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη φωνή σου για να κερδίσεις χρήματα με αυτές τις remote θέσεις εργασίας. Θα χρειαστεί να επενδύσεις σε κάποιο εξοπλισμό, αλλά θα αξίζει τον κόπο όταν αρχίσεις να βγάζεις χρήματα.
Ακολουθούν οι συσκευές που χρειάζεσαι:
- Ακουστικά ή ακουστικά ειδικά για τηλεφωνικές κλήσεις (έχουν καλύτερο μικρόφωνο)
- Υπολογιστή (επιτραπέζιο ή laptop) με εγκατεστημένο μικρόφωνο και web camera ή webcam (για συνομιλίες μέσω βίντεο). Ίσως δύο οθόνες θα ήταν πιο βολικές ώστε στη μία να έχεις τα CRM σου και στην άλλη το πελάτη.
- Smartphone με μια εφαρμογή που σου επιτρέπει να συνδεθείς remotely μέσω τηλεφώνου, όπως το GoToMeeting (50 δολάρια το μήνα), Zoom (15 δολάρια το μήνα), Uber Conference (9 δολάρια το μήνα), DailyBurn Business Call (10 δολάρια το μήνα). Το zoom υπάρχει και δωρεάν φυσικά αν θα σε καλύπτει το απλό πρόγραμμα. Συνήθως αυτά είναι δουλειά της εταιρείας. Δε χρειάζεται να σε αγχώνουν, αρκεί να μάθεις να τα διαχειρίζεσαι καλά.
- Εάν το τηλέφωνό σας δεν έχει ήδη ενσωματωμένες αυτές τις δυνατότητες στο λειτουργικό του σύστημα, θα χρειαστείτε μια εφαρμογή όπως το Zoom ή το Uber Conference εγκατεστημένη στη συσκευή σας.
Να είσαι ευέλικτος/η
Η ευελιξία είναι κάτι που πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι εργαζόμενοι εξ αποστάσεως, αλλά ιδιαίτερα όσοι εργάζονται σε ρόλους customer service. Μπορεί να αναμένεται να εργαστείς εκτός γραφείου, στην ώρα σου ή νωρίτερα από το πρόγραμμα. Κάποιες ημέρες μπορεί να χρειαστεί να μείνεις μέχρι αργά και άλλες μπορεί να μην έχεις καθόλου δουλειά. Εάν εργάζεσαι με πελάτες, η ευελιξία είναι το κλειδί, επειδή δεν ακολουθούν πάντα το πρόγραμμά σου…
Για παράδειγμα:
Ο πελάτης μπορεί να θέλει να “συναντηθεί” μαζί σου στις 7 μ.μ., αλλά από την άλλη πλευρά μπορεί να έχεις προγραμματιστεί για 9 π.μ.-5 μ.μ., οπότε είναι άβυσσος το τι πραγματικά σημαίνουν οι ώρες έναρξης και λήξης με βάση τον φόρτο εργασίας σου για την ημέρα.
Αν πλησιάζει μια αργία, όπου κανείς δεν θέλει να παραδώσει το πακέτο του μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής αντί για το πρωί της Τετάρτης, επειδή έχει καλεσμένους, οπότε τώρα αυτά τα πακέτα χρειάζονται κάποιον που μπορεί να καλύψει αυτό το κενό κατά τη διάρκεια του ρεπό του από τις 9 π.μ. έως τις 2 μ.μ. χωρίς αμοιβή, αφού αυτό δεν ανακοινώθηκε ποτέ εκ των προτέρων (αυτό το σενάριο συνέβη αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της δικής μου εργασιακής εμπειρίας).
Δώσε προσοχή στην εταιρική κουλτούρα
Αν σκέφτεσαι σοβαρά να εργαστείτε remotely, είναι σημαντικό να βεβαιωθείς ότι η εταιρεία είναι κατάλληλη για εσένα.
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να εξετάσεις κατά την έρευνα για μια ευκαιρία εργασίας είναι η εταιρική κουλτούρα και οι αξίες της. Θα πρέπει να είσαι σε θέση να ταυτιστείς με την αποστολή, το όραμα, τις αξίες και τους γενικούς στόχους της εταιρείας. Αν δεν μπορείς, τότε ίσως δεν αξίζει να δεχτείς την προσφορά εργασίας 💁🏻♀️
Παραδείγματα από customer service θέσεις εργασίας
- Call center agent
- Head of customer service
- Customer support representative
- Consultant of customer service
- Customer service specialist
- Front Desk/Customer Service
Συμπερασματικά ✍🏻
Οι θέσεις εργασίας στην εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμες σε όποιον θέλει να εργάζεται από το σπίτι. Το καλύτερο σε όλα αυτά είναι ότι η τεχνολογία που απαιτείται είναι ελάχιστη και η αμοιβή μπορεί να είναι αρκετά προσοδοφόρα. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ο υπολογιστής σου, μια πολύ καλή σύνδεση στο internet και κάποιες βασικές δεξιότητες. Η αμοιβή σου θα εξαρτηθεί από το είδος της εργασίας που θα κάνεις και τις ώρες που θα δουλεύεις. Αν δουλεύεις υπερωρίες κοίταξε να πληρώνεσαι (check your contract). Αλλά υπάρχουν πολλά είδη θέσεων εργασίας εξυπηρέτησης πελατών που διατίθενται σήμερα τόσο online όσο και offline σε όλους τους κλάδους εργασίας με σε όλο το κόσμο!
Open your wings, οι δυνατότητες είναι εκεί έξω!